Support

Produktsupport

Som svensk partner för molnlösningarna Zoho, Creatio och Nextbuy hjälper vi er med att välja vilken produkt- eller paketlösning som bäst passar era behov. Vi hjälper er med anpassning, installation, anpassning, optimering, utbildning etc.

Licenser och produktval

Inför ett systembyte eller uppsättning av ett nytt, det finns många viktiga aspekter att tänka på. Vi har erfarenheten, både som rådgivare och som de som tar hela projektet från början till slut.

Workshops

Vi upplever ofta att kunder under en workshop hittar nya sätt att uppnå de mål som säkerställer företagens lönsamhet. En workshop med fokus på arbetsprocesser kan därför vara en viktig del av processen för att förändra företagets fokus och produktivitet.

Utbildning

Det är av stort värde att alla anställda som använder ett system är välutbildade för detta. Vi erbjuder både on-site och online-utbildning och även från grundläggande till specialanpassad för administratörer och superusers.

Om ni vill ha ett svensktalande stöd som är kompetent och samtidigt rådgivare, är det oss ni kan vända er till.

Integrationer

Vi erbjuder API-integrationer baserade på Zoho Flow. Om ni vill få mer information, kontakta oss så diskuterar vi igenom era behov.

Anpassningar

Ska ni bygga en portal för era partners eller agenter? Behöver ni en app för ett av era kundsegment? Eller behöver ni en chatbot på er webbplats som skickar information direkt till ditt Zoho eller Creatio?

Då kan vi hjälpa er med det. Med våra egna utvecklare kan vi även erbjuda allt från mindre anpassning till större utvecklingsprojekt.

Supportavtal

För Zohoanvändare erbjuder vi löpande supportavtal. Det betyder att ni kan få den hjälp ni behöver löpande till ett fast pris.

Vår helpdesk är redo att hjälpa er online. Vi kartlägger ert problem och löser det över telefon eller mejl. Ni betalar ett fast pris och på så sätt slipper ni oroa er för att kostnaden ska springa iväg.

Snabb, kunnig och pedagogisk hjälp när medarbetarna har kört fast eller behöver tips om hur man jobbar smartare.

Vi finns tillgängliga via både mejl och telefon. Helpdesken pratar svenska och engelska.

Exempel på frågor.

“Hur lägger vi ett extra fält på en kundkontakt?”

“Hur skapar vi en rapport över månadens nya leads?”

“Hur integrerar vi mot en annan Zoho applikation?”

Be om en offert!

Några exempel supportupplägg för Zoho

Konsultsupport

Vi erbjuder både managementkonsulter och verksamhetsspecialister

Managementkonsulter

Våra managementkonsulter arbetar med fokus på företagsövergripande problemställningar. De analyserar/auditerar och föreslår insatser för kunden eller driver verksamhetsutveckling dennes verksamhet. Arvoden offereras projekt och uppdragsvis.

Specialistkonsulter

Våra verksamhetskonsulter är specialister som med kort varsel kan gå in i organisationer som extra resurs. Specialistkonsulten ersätter under en begränsad tidsperiod kritiska funktioner/befattningar, driver enskilda projekt eller genomför större förändringar ute hos kund – likt en kombination av befattningshavare, konsult och projektledare – och alltid med en hands-on approach. När uppgiften väl är avslutad eller kundens behov förändras, avslutas uppdraget. Arvoden offereras timvis.

Gör en förfrågan

Gör en förfrågan om ditt konsultbehov. Alla uppgifter till oss behandlas konfidentiellt. Efter din förfrågan är gjord säkerställer vi en samsyn på uppdraget och profil innan vi påbörjar samarbetet.Vi letar både inom och utanför vårt konsultnätverk för att hitta de bästa kandidaterna för dig.

13 + 3 =