Hjälp med Zoho
Vi hjälper er med anpassning, installation, anpassning, optimering, utbildning och support
Produktval och licenser
Zoho-ekosystemet en kraftfull och omfattande samling av molnapplikationer som hjälper företag att effektivisera sina arbetsflöden och öka sin produktivitet. Med sin skalbarhet, flexibilitet och integrationsmöjligheter är Zoho en idealisk lösning för företag i alla storlekar och branscher.
Vi förstår att valet av Zoho-tjänster kan vara överväldigande, vilket är varför vi som Zoho Zoho partner finns här för att hjälpa dig. Vi kan hjälpa dig att välja rätt produkt och licens baserat på era behov och mål, så att ni kan få ut det mesta av Zoho.
Inför ett systembyte eller uppsättning av ett nytt, det finns många viktiga aspekter att tänka på. Vi har erfarenheten, både som rådgivare och som de som tar hela projektet från början till slut.
Konsulter
Oberoende av om ni överväger att ta steget upp i molnet eller redan har gjort betydande framsteg i er digitala omvandling, kan vi fungera som er strategiska partner. Vi har expertkunskap om Zoho och kan hjälpa er organisation att möta era behov och utmaningar på ett effektivt sätt. Vårt mål är att arbeta tillsammans med er för att utveckla skräddarsydda lösningar som hjälper er att uppnå era affärsmål och driva tillväxt.
Lösningsarkitekter
Våra lösningsarkitekter ansvarar för att planera realiseringen av digitala lösningar som är anpassade efter verksamhetens behov och befintliga IT-landskap. De tar hänsyn till olika aspekter som flexibilitet, förvaltningsbarhet, kostnad, prestanda, skalbarhet, stabilitet, funktion och användningsmönster för att ta fram en övergripande lösningsarkitektur. Utifrån denna balanserar de olika aspekter mot varandra och tar fram underlag för beslut om nödvändiga prioriteringar och kompromisser.
Applikationsspecialister
Våra applikationsspecialister utvecklar och anpassar applikationer efter era specifika behov. De ger också support och information till användare av systemet om eventuella problem och lösningar. De ansvarar för planering, genomförande och kvalitetssäkring av ändringsförslag inför nya releaser. Tillsammans kan våra lösningsarkitekter och applikationsspecialister hjälpa er organisation att dra nytta av den senaste tekniken och leverera innovativa digitala lösningar som möter era specifika behov och förbättrar era affärsresultat.
Inhyrd superuser
Vi erbjuder möjlighet att hyra in en superuser för att hantera och underhålla er programvarusvit. På så sätt får ni tillgång till en kvalificerad specialist som kan hjälpa till med administrering, konfiguration och anpassning av era applikationer efter just era specifika behov.
Anpassningar
Ska ni bygga en portal för era partners eller agenter? Behöver ni integrera en molnapplikation mot Zoho? Eller behöver ni en chatbot på er webbplats som skickar information direkt till ditt Zoho? Då kan vi hjälpa er med det. Med våra utvecklare kan vi även erbjuda allt från mindre anpassning till större utvecklingsprojekt.
API – integrationer
Deluge
Utbildning
Det är av stort värde att alla anställda som använder ett system är välutbildade för detta. Vi erbjuder både on-site och online-utbildning och även från grundläggande till specialanpassad för administratörer och superusers. Om ni vill ha svensktalande utbildare så är det oss ni ska vända er till.
Öppna kurser på distans och i utbildningslokal
Öppna kurser på distans och i utbildningslokal är ett utmärkt sätt att utveckla dina kunskaper och färdigheter på ett flexibelt och anpassningsbart sätt. Vare sig du föredrar att lära dig hemifrån eller i en fysisk utbildningslokal, finns det en kurs som passar dig.
Snart finns vi online 24/7
Enkelt, bekvämt och inte minst flexibelt för dig. Vi vill i alla lägen säkra din kompetensutveckling. Logga in när det passar dig och ha allt sparat på din profil. Pausa och starta när du har tid oavsett dag.
Betala kursavgiften enkelt med betal eller kreditkort. Få digitalt diplom och certifikat i pdf-format som intygar din utbildning.
First line support
First line support, eller första linjens support, är den första kontaktpunkten för användare som behöver teknisk hjälp eller support. First line support kan också ansvara för att hantera och eskalera mer komplexa problem till högre nivåer av support eller specialistteam.
För Zoho-användare erbjuder vi löpande supportavtal. Det betyder att ni kan få den hjälp ni behöver löpande till ett fast pris.
Vår first line support är redo att hjälpa er online. Vi kartlägger ert problem och löser det över telefon eller mejl. Ni betalar ett fast pris och på så sätt slipper ni oroa er för att kostnaden ska springa iväg.
Snabb, kunnig och pedagogisk hjälp när medarbetarna har kört fast eller behöver tips om hur man jobbar smartare.
First line support finns tillgänglig via både mejl och telefon och kommunicerar både på svenska och engelska.