Kundservice, kundtjänst, kundcenter och helpdesk ja kärt barn har många namn.

Detta är troligtvis en av dom absolut viktigaste funktionerna i ett företag för att skapa nöjda kunder! Nöjda och trogna kunder som pratar väl om er är ambassadörer som hjälper er att skapa ett starkt varumärke på marknaden.

Varför inte prova Zoho Desk som är en av branschens första kontextmedvetna kundservicesystem/helpdesk som hjälper företag att fokusera på kunden.

Vad är Zoho Desk?

Zoho Desk är en molnbaserad kundtjänstapplikation som bygger på Zoho-plattformen. Med Zoho Desk kan företag förbättra sin kundtjänst i alla kanaler, både genom att skapa en enda vy över en kunds aktivitet och genom att använda verktyg för mejl, webbchatt, sociala media, telefon etc.

Vad är fördelarna med Zoho Desk?

Med Zoho Desk kan kundtjänstpersonal arbeta snabbare och mer produktivt i olika kundtjänstkanaler, till exempel telefon, e-post, webbchatt och sociala medier. Det bidrar till att göra kundtjänsten friktionsfri och hjälper företag att förbättra kundnöjdheten och minska kostnaderna.

Kundlojalitet

Kundlojalitet är en helt avgörande faktor i en framgångsrik verksamhet.

Lojala kunder är mindre benägna att handla från dina konkurrenter och chansen att de sprider sina positiva kunderfarenheter i sina nätverk ökar.

Så, hur skapar du lojala kunder?

  1. Få översikt över alla dialoger och ärenden från dina kunder
  2. Automatisera, mät och rapportera ditt kundservicearbete
  3. Styr en kundförfrågan till rätt person direkt, varje gång
  4. Ge snabb hjälp med att besvara kundernas förfrågningar
  5. Få all kundinformation samlat på ett ställe
  6. Erbjud support dygnet runt

Kontakta oss om du vill veta mer om Zoho Desk eller någon annan Zoho applikation!